måndag 1 augusti 2016

Semestertripp





 Vi har varit på resande fot i vårat vackra land. Första stopp gjorde vi hos släktingar i Sala.  Härligt väder, så jag kunde sitta ute och sticka. Sedan åkte vi vidare till Töreboda där vi också har släkt. Så klart blev det flera turer till den vackra Göta Kanal, Sjötorp, Norrkvarn och inne i Töreboda.
 Sista stoppet på vår resa var Göteborg där två av våra söner bor. En dag vandrade vi i Haga och Trädgårdsföreningen, men vi var också på Liseberg och på museum, vi spelade golf i Slottsskogen m.m.



Den här jättefina cykeln såg jag någonstans men jag stickar nog strumpor av mitt garn i stället.  Under vår hemresa konstaterade jag ännu en gång att vi har ett vackert men väldigt långt land. Självklart gjorde jag många inköp av material till mitt kreativa rum, men de visar jag i andra inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar